2013. január 24.

Narancsos túrókrém

Ha már készítettem egy adag narancslekvárt és maradt is bőven nyalakodni való, akkor muszáj hozzá kitalálni valami finomságos édességet. Mi is legyen, mi is legyen? Rég nem ettünk túrókrémet, úgyhogy már szaladtam is a boltba túróért meg mascarponéért. Ennél csodásabb kombinációt már régen alkottam! És egyszerű, annyira, de annyira egyszerű! Pár perc kotyvasztás, kavargatás, kóstolgatás, és már kész is a desszert. Csak semmi fakszni, lényeg az egyszerűség, de nagyszerűség!

Hozzávalók 2 pohárhoz:
250 gramm túró
250 gramm mascarpone
8 evőkanál porcukor
narancslekvár

A túrót villával alaposan összetörtem, majd hozzákevertem a mascarponét és a porcukrot és habosra kevertem egy kézi habverővel. Majd 2 teáskanál narancslekvárt lazán elkavartam benne, hogy látszódjanak a fehér és narancssárga csíkok, majd 2 pohárba óvatosan belekanalaztam a narancsos krémet a feléig, erre tettem 2-2 teáskanállal a narancslekvárból, majd a tetejére rászedtem a maradék narancsos-mascarponés túrókrémet.

Fogyasztásig hűtőbe tettem, vacsora után 5 percig sem tartottak a pohárkrémek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...