2012. szeptember 4.

Augusztusi kedvencek

Őrület, ismét eltelt 1 hónap. Szinte még meg sem írtam az előző havi összefoglalót és már megint itt a következő.
Augusztusban valószínű sokan akartatok fondanttal bevont tortát készíteni, mert toronymagasan ezt az oldalt néztétek a legtöbbet.
De ezen kívül sok finom receptet is olvasgattatok.

Ötödik helyen a méltán népszerű zakuszka végzett. Ezt a receptet a Befőzős csoportnak köszönhetem, hiszen itt sokféle, különböző országrészekből - sőt, mi több, országokból - érkező recepttel találkozik az ember. És az erdélyi konyhatündérek megfertőztek minket ezzel a csodás recepttel, így elkészült ez a fantasztikus, kenyérre kenhető finomság.

Negyedik helyen a sült marha oldalas állt, sajnos képet nem sikerült feltöltenem, mert a család pillanatok alatt megette, alig tudtam felocsúdni, és már csak a kiáltásom hallatszott: "a fénykép..!"
Nos, éhes kis népségemet nem érdekelte ez a fontos momentum, de legközelebb már szemfüles leszek!

Harmadik helyen Dizájnmenza dobozos játékára készített Fishmac szendvics-utánzatom áll. Remélem, ez azt jelenti, hogy sokatoknak kedvet hoztam az általam "műkajának" tartott gyorséttermi ételek házi elkészítéséhez!
Akárhogy is történt, egyben biztosak lehettek: aki ezt elkészíti, többet nem fog a mekis ételre vágyni!

Második helyen új kezdeményezésem, a Szakács Szerda első próbálkozása,Gordon Ramsey csodás Csokoládétortája áll. Nos, teljesen megértem, hiszen ez a torta maga a megtestesült csokoládé! Krémes, csokis, lágy és ISTENI! Aki teheti, készítse el, mert mennyei élményben lesz része!


És az első helyezett - nagy meglepetésemre és persze örömömre - az egyik legeslegegyszerűbb receptem lett: Házi chips!
Meglepődtem, hiszen ez annyira könnyű, és egyszerű, hogy gondolkodtam is sokat, hogy egyáltalán közzé tegyem -e. De ezek szerint megérte, jó sok chipsrajongó lehet köztetek! Remélem sikerült rászoktatni Titeket erre az igen egyszerű, de sokkal egészségesebb receptre!


 Ismét köszönöm a sok-sok érdeklődést és igyekszem a következő hónapban is érdekes, izgalmas és könnyen elkészíthető recepteket hozni Nektek, kedves Olvasóim!


1 megjegyzés:

  1. Ó, pont tegnap csináltam meg a házi chipset ennek a nagy óvodásnak, szóval öröm látni, hogy nyert. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...