2014. március 5.

Mangó smoothie

Egyik kedvenc bloggerem, Szofi pár hete belevágott egy diétába és ehhez szuper gyümölcsös - és néha zöldséges - smoothie-kat készít. Hogy mi is az a smoothie? Egy olyan gyümölcs-, vagy zöldségalapú ital, amihez 1-2-3-féle gyümölcsöt és vizet, vagy gyümölcslét adnak, összeturmixolják és már ihatod is.
Az eredeti smoothieban nincs is más (kizárólag növényi eredetű alapanyagok kerülnek bele), de azóta persze született továbbfejlesztett változata is, amibe már került állati eredetű tej vagy joghurt is.
Mindenki kísérletezze ki a kedvére valót, pár napja már én is  azt teszem.

Szofi blogján rengeteg hasznos dolgot olvashattok a smoothie-ról ITT, nem is akarom ismételni.
Amit ígérhetek, hogy hétről hétre lesz 1-2 olyan smoothie recept az én blogomon is, amit sok szeretettel ajánlok nektek. Az első ilyen a mangós smoothie, ami nagy kedvencem lett pár napja, amikor először készítettem.

Hozzávalók 3 dl-hez:
1 egész mangó megpucolva, felszeletelve
175 ml joghurt
50 ml multivitamin
1 teáskanál méz
1 teáskanál szeletelt mandula

A folyékony alapanyagokat beletettem a mixerbe (én botmixerrel dolgoztam, de lehet turmixgéppel is), majd hozzáadtam a mangót és a szeletelt mandulát is és addig turmixoltam, amíg selymes, sűrű italt nem kaptam.

5 megjegyzés:

  1. Elugorhatok koccintani egy ilyennel? ;-)))

    VálaszTörlés
  2. De szep szine van,biztos szep erett volt a mango :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik sokunkat megfertőzött Szofika a smoothie-val. :D Nálunk is volt a hétvégén, és megpróbálok majd többször készíteni egy héten.
    Finom lehet ez a mangós változat is. :)

    VálaszTörlés
  4. na jó, kiegyezek a mangós szmútival is! :D Tényleg csodás színe van. :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...