2014. március 6.

Epres-banános smoothie

Ma reggelre egy igazán vidám smoothie-t szántam magamnak. Ráadásul utána még hozzádobtam 2 km úszást, szóval szuperül indult a napom. Az már csak hab a tortán, hogy ezután csináltam egy finom narancsos-csokis tortát a barátnőmnek, élni tudni kell, ugyebár :-)
Szóval a mai smoothie epres, ami még nem az "igazi" magyar eper, hanem görög, de elég jó az íze, turmixba mindenképpen mehet. És hogy igazán dús legyen, beletördeltem egy kevéske banánt is, nem tettem rosszat vele. Most joghurt volt az alap, de legközelebb vérnarancslét is szánok bele, kíváncsi vagyok, mennyire lesz szájösszehúzós :-)

Hozzávalók kb 2,5 dl-hez:
fél banán
5-6 szem eper
175 gramm joghurt
1 teáskanál méz
2-3 mentalevél
1 teáskanál szeletelt mogyoró

A hozzávalókat a mixerbe tettem és alaposan összeturmixoltam. Akinek nem elég éde, tehet még bele mézet, de akár ki is hagyhatjuk, ha elég édes epret sikerül venni. Nekem nem ártott az  a kevéske mézecske :-)
Jó szmútizást Nektek is!
(holnapra egy zöld smoothie-t hozok, de fincsi lesz, ne izguljatok :-)

A hajnalban készített kép még elég sötét...


2 megjegyzés:

  1. Mogyoroval,jajj de jo! az eper-banan mindig tuti paros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos. Nem ma volt először ilyen finomság :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...