2014. március 18.

Körtés-banános smoothie

Azt hiszem, ez az eddigi kipróbált smoothie-k közül a legeslegfinomabb, legeslegkrémesebb, egyszóval a legeslegjobb.
Páran írtatok, hogy súlyra mennyi az 1 banán, a fél alma...stb. Én nem szoktam méregetni, amekkorát éppen kiszedek a gyümölcsöstálból, azt használom fel. Emiatt nyilván lesz sűrűbb és lesz hígabb smoothi-m is, de pont ez a jó benne, hogy mindig más. És persze mindenki kísérletezhet kedvére, melyik íz jön be a legjobban.
Én most heti háromszor készítek banános alapút, amihez almát, körtét vagy mangót adok. Heti egyszer valami zöldet, aminek az alapja az általam annyira imádott avokádó.  És heti háromszor készítek pirosat, azaz kerül bele eper, áfonya, málna, meggy. Természetesen itt sorakoznak a finom smoothie-receptek a gépemen, és igyekszem is sorban közzétenni őket. Addig is csemegézzetek a már meglévőkből :-) Íme például a legnagyobb kedvenc!

Hozzávalók kb 3 dl-hez:
1 érett banán
1 érett körte
2 evőkanál darált dió
175 ml görög joghurt (az a sűrű, krémes fajta)

A banánt karikára vágtam, a körtét kimagoztam és megpucoltam, majd szintén apróra végtam és a gyümölcsöket a mixerbe tettem. Erre került a darált dió, végül rácsorgattam a sűrű görög joghurtot. Kb 1 percen át turmixoltam, végül mind megittam. Hmmmm, mindenképpen próbáljátok ki, mert a mennyországba repültök tőle! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...