2013. december 18.

Gasztroblogger karácsony

Dina barátnőm fejéből pattant ki az ötlet, mi lenne , ha mi, gasztrobloggerek megajándékoznánk egymást. NAná, hogy jelentkeztem és páromul Mariszt kaptam. A csomagja ma érkezett meg és én csak ámultam a sok finomság és csodás dolgok láttán, amiket becsomagolt nekem.
Kaptam tőle kalocsai mintás zsákocskába rejtett paprikát (ami azért vicces, mert pont ma reggel hívtam anyósomat, hogy fogyóban a készletem, hozzon karácsonykor őrölt paprikát. De az én kis gasztroangyalom megelőzött :-)
Aztán ott a két csodás, kalocsai mintás csipke, aminek már meg is találtam a helyét a két karácsonyi gyertyám alá.
És persze a számomra legbecsesebbek, a Marisz keze munkáját dicsérő finomságok: mézeskalács, mentás bonbon és marcipánnal töltött aszalt szilva.
A mentás bonbon olyan finom volt, hogy hármat rögtön eltüntettem. A mézeskalács nagyon finom, puha és kicsit citromos ízű, mint megtudtam Marisz blogjáról, ő le szokta kenni kevés citromlével, amitől finom, savanykás lesz az íze! Isteni!
Marisz Drága, köszönöm ezt a sok meglepetést, áldott karácsonyt kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Marka! Az egyhetes "hányódásban" úgy látom, kicsit viseltesen ért hozzád a küldeméy. Sajnálom, de ezek a szépséghibák talán az élvezeti értékén nem rontanak. Fogyasszátok egészséggel!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...