2016. február 2.

Záróra

Sziasztok!
Már egy ideje szenvedek a bloggal. Egészen pontosan jó ideje szenvedek vele, az elmúlt 1 évben szinte nem is volt új bejegyzésem (hiszen időm kb nulla). És mostanra érzem azt, hogy elfáradtam én is, a blog is és a blog fészbúk oldala is. Nincs baj, jól vagyok, de egy picikét most bezárom a boltot. Talán egyszer még ki is nyitom :) Addig is tudtok kutakodni a blogon és a fészbúkos oldalamon egyaránt! Köszönöm az eddigi követéseket, remélem néha tudtam tenni az asztalotokra valami finomat :)
Szép estét, Marka

2 megjegyzés:

  1. Azért ha valamit nagyon megmutatnál, ne fogd vissza magad! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem hiányozni fogsz... :-(( Szerettem azokat az időket, amikor szinte naponta látogattuk egymást, de tudom, hogy az idő múlik és minden változik... Azért majd mindig leskelődök, hátha jelentkezel. :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...