2012. május 28.

Banánfagyi csokiöntettel és tejszínhabbal

Ez az édesség már régóta nagy kedvenc, igazi házi fagyi! Bármilyen gyümölccsel ki lehet ám próbálni, de én imádom a banánt! Nagyon régen nem csináltam már és az elkészítéshez most az adta az ötletet, hogy a pénteken megjelent GoodFood magazin oldalán láttam. Nem bírtam ellenállni:-)
Az egészben az a vicces, hogy egy végtelennek tűnő termékbemutatón kaptam az ötletet, hogyan is készítsek egyszerűen fagyit.(mármint ha nincs fagyigépem. Márpedig nekem nincs...) Csak le kell fagyasztani az alapanyagot, azaz a gyümölcsöt (ami lehet banán, eper, málna, barack...tényleg szinte bármi), aztán, amikor már jó kőkemény, felöntöm kevés tejjel, hozzáadok ízlés szerint mézet/cukrot/édesítőszert, aztán előkapom a jó öreg botmixert és hadd szóljon!

Hozzávalók 4 személyre:
4 banán apróra összevágva
1 dl tej (vagy tejszín a még krémesebb hatás elérése érdekében)
1-2 evőkanál méz

Az egészet összeturmixolom, aztán ízlés szerint díszítem csokiöntettel, manduladarabokkal, mentaszósszal, tejszínhabbal.
Mennyei finomság a forró napokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...