2014. február 11.

Szakácsmustra

Era, az Életinfo blog írója indította el ezt a játékot még tavaly decemberben. A játék lényege, hogy egy  - a házigazda által megadott - szakácstól kell elkészíteni valamit, azt lefotózni, blogbejegyzést/feljegyzést írni, dícsérni, kritizálni - kinek milyen lett az étel, amit megfőzött/megsütött.

Era az első forduló után nekem adta át a stafétát,így én nevezhetem meg azt a szakácsot, akitől legközelebb készíthettek valamit.
Nem titok, egyik legnagyobb kedvencemet fogom ajánlani, minden könyve ott sorakozik a konyhámban lévő könyvespolcon és bizony igen gyakran készítek is tőle valamit,.

De, hogy ne csigázzalak tovább titeket, hulljon le a lepel: az én választottam

JAMIE OLIVER

És, hogy ne kelljen kapkodnotok, elég tág határidőt adok:
2014. március  09, vasárnap éjfélig kell elküldenetek a receptet a markaboszikonyha@gmail.com címre.
Nem csak bloggerek, hanem blog nélküli konyhatündérek jelentkezését is várom!
Szakácsmustrára fel!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...